نشریه انجمن علمی روانشناسی ایران
نگرش و عوامل رفتاری مرتبط به اسامی رنگ در خرید از فروشگاه های آنلاین در خانواده های ایرانی: پدیدار شناسی تفسیری

الناز پهلوانی؛ کامبیز حیدرزاده هنزایی؛ روح اله زابلی؛ مریم خلیلی عراقی

دوره 9، شماره 2 ، بهمن 1401، ، صفحه 1-13

https://doi.org/10.22034/ijfp.2022.560028.1142

چکیده
  در سال‌های اخیر میزان استفاده خانواده‌ها از فروشگاه‌های آنلاین افزایش چشمگیری داشته و پس از اپیدمی کرونا این روند به اوج خود رسیده است. نقش خانواده در شکل‌دهی به رفتار مصرف و نحوة تعامل و تصمیم به خرید در فضای آنلاین تعیین کننده است. استفاده از عوامل تأثیرگذار بر رفتار فردی و خانوادگی یکی از استراتژی‌های مهم در کسب‌وکار آنلاین ...  بیشتر