نشریه انجمن علمی روانشناسی ایران
اثربخشی برنامه آموزش خانواده مبتنی بر طرحواره بر مدیریت هیجان در نوجوانان ناسازگار

حسین کریمی مقدم؛ سوگند قاسم زاده؛ علی اکبر ارجمندنیا

دوره 9، شماره 2 ، بهمن 1401، ، صفحه 54-68

https://doi.org/10.22034/ijfp.2023.557407.1130

چکیده
  مدیریت هیجان یکی از چالش­های نوجوانان در جهان امروز است که می­تواند با شیوه­های فرزندپروری در خانواده مرتبط باشد. پژوهش حاضر با هدف بررسی اثربخشی آموزش خانواده مبتنی بر طرحواره بر مدیریت هیجان در نوجوانان ناسازگار انجام گرفته­است. پژوهش حاضر از نظر هدف، جزء پژوهش‎های کاربردی است و برحسب نحوۀ گردآوری داده‌ها، از نوع پژوهش‌های ...  بیشتر