نشریه انجمن علمی روانشناسی ایران
نگرش و عوامل رفتاری مرتبط به اسامی رنگ در خرید از فروشگاه های آنلاین در خانواده های ایرانی: پدیدار شناسی تفسیری

الناز پهلوانی؛ کامبیز حیدرزاده هنزایی؛ روح اله زابلی؛ مریم خلیلی عراقی

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده، انتشار آنلاین از تاریخ 25 شهریور 1401

https://doi.org/10.29252/ijfp.2022.560028.1142

چکیده
  در سالهای اخیر میزان استفاده خانواده ها از فروشگاه های آنلاین افزایش چشمگیری داشته و پس از اپیدمی کرونا این روند به اوج خود رسیده است. نقش خانواده در شکل دهی به رفتار مصرف و نحوی تعامل و تصمیم به خرید در فضای آنلاین تعیین کننده است. استفاده از عوامل تاثیر گذار بر رفتار فردی و خانوادگی یکی از استراتژی های مهم در کسب و کار آنلاین شده است. ...  بیشتر