نشریه انجمن علمی روانشناسی ایران
اثربخشی آموزش رویکرد تلفیقی درمان مبتنی بر پذیرش و تعهد و رویکرد آماده‌سازی اولسون بر انتظار از ازدواج و مسئولیت‌پذیری دختران مجردمانده

بهار حاج‌رضایی؛ شکوه نوابی‌نژاد؛ علیرضا کیامنش

دوره 5، شماره 1 ، شهریور 1397، ، صفحه 31-44

https://doi.org/10.22034/ijfp.2018.245537

چکیده
  افزایش سن ازدواج می‌تواند موجب آسیب‌های بسیاری در جوانان مجردمانده بخصوص دختران، خانواده‌های آنان و جامعه شود. به‌علاوه تحولات اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی جوامع نیز باعث تغییر در الگوهای ازدواج شده است. هدف پژوهش حاضر تعیین اثربخشی آموزش رویکرد تلفیقی درمان مبتنی بر پذیرش و تعهد (ACT) و رویکرد  آماده‌سازی اولسون بر انتظار از ازدواج ...  بیشتر